新闻中心

正在显示 1 至 10 笔资料(共 10 笔资料)
Seminar with schools to share CityU’s exciting initiatives for talented students
城大於11月25日舉行午餐簡介會,向中學代表介紹大學招收優秀學生的最新舉措,並分享城大對推行有效網上學習及STEM教育的見解。
Vision Impossible!
Colin Blakemore爵士教授主持「校長講座系列:學術薈萃」演講。
President supports wellness activities
郭校長鼓勵城大社群加強身心健康。

1,500 job opportunities at CityU’s new E-Career Success Fair 2020
城大於九月至十月期間,推出首個「網上事業成就博覽2020」,為在校學生和畢業生提供1,500多個工作和實習機會。
Court meeting
城大顧問委員會於11月13日舉行第16次會議,聽取大學最新發展的全面匯報。
CityU builds a veterinary teaching farm
城大位於大埔林村的動物醫學教學農場於11月19日進行動土儀式。
Brand new undergraduate programmes offered at CityU’s College of Science
城大理學院明年將開辦嶄新理學士課程,以滿足社會對未來人才的需要。
New Fellows elected to prestigious American Mathematical Society
城大兩位著名數學家獲備受尊崇的美國數學學會頒授院士銜,他們分別是理學院院長兼數學系講座教授陳漢夫教授、數學系講座教授楊彤教授。
Scholarship donation from Ng Teng Fong Charitable Foundation encourages students to stay positive amid difficulties
城大獲黃廷方慈善基金捐贈200萬港元,設獎學金紀念勇敢面對人生的孔美淇校友。
UK social sciences academy awards Fellowship to CityU scholar
城大人文社會科學院院長華樂勤教授膺選英國社會科學院院士,以表彰他在社會科學領域的傑出學術貢獻。

联络资料

传讯及数据研究处

Back to top