新闻中心

正在显示 1 至 9 笔资料(共 9 笔资料)
城大校董會成員邢李先生於4月26日出席在邵逸夫圖書館舉行的「從商場看人生」分享會,與學生、教職員及校友面對面交流,暢談人生經驗。
城大專上學院社會科學學部於4月22日至23日展出康樂及旅遊管理副社會科學學士31件畢業班同學的作品,盡顯同學推廣康樂及旅遊業所發揮的無限創意和熱誠。
城大專上學院語文學部專業英語傳意副文學士於4月14日至16日展出20件畢業班同學的作品,盡顯同學的傳意、談判及寫作技巧。
城大建築科技學部於4月8日至9日在校內舉辦第十二屆「建築科技博覽」,主題為「從香港角度看可持續發展」。
The School of Law has entered a promising team in the second annual Willem C Vis (East) Moot Competition hosted by CityU, 4-10 April.
IBM中國香港有限公司贊助本校總值愈港幣1,400萬元的先進電子商業基建軟件,以應用於電腦科學系的教學及工作上。
The Department of Electronic Engineering and the Department of Computer Engineering and Information Technology are putting their best faces-and finest research projects-forward at the Hong Kong Electronics Fair 2001.
A team of three CityU students has won two prizes in this year's Creative Awards Presentation organized by the Association of Accredited Advertising Agents in Hong Kong, or Hong Kong 4As.
IBM中國香港有限公司贊助本校總值愈港幣1,400萬元的先進電子商業基建軟件,以應用於電腦科學系的教學及研究工作上。

联络资料

传讯及数据研究处

Back to top